poniedziałek, 10 września 2012

Muszę się z wami tym podzielić!!!

Aaaaaaa zrobiłam sobie w końcu tatuaż. Boże jestem taka szczęśliwa. Hehehe wiem jestem nienormalna, ale musicie mnie zrozumieć.

Co chwilę na niego zerkam, ponieważ nie mogę uwierzyć, że go mam.

Bardzo mi się podoba a wam?? Piszcie w komentarzach.

 


Teraz już chyba wiem co chłopacy czują i dlaczego robią ich sobie tyle. Ja sama już myślę nad kolejnym...wiem jestem pojebana. Nie minęło dużo czasu, bo zrobiony został w sobotę. Ale to jest takie fajne uczucie.



Zamówiłam też nową płytę One Direction "Take me home" w Empiku. Jest właśnie w przedsprzedaży. Ale najgorsze jest to, że dopiero 13 listopada kiedy jest premiera mi ją wyślą. Toć ja nie wytrzymam tyle czekać. Ja chcę już ją mieć i słuchać.

8 komentarzy:

  1. Fajny tatuaż. :)
    tylko nie zrób za dużo xD

    Mwahh <3

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebisty ten tatuaż sama myślę nad zrobieniem sobie ale niestety rodzice powiedzieli że zgodzą się jak skończę 18 lat a mocno bolało kiedy nowy rozdział?
    Paulina xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) tak mocno to nie bolało tylko w nie których miejscach jak robił dłuższe linie

      Usuń
  3. Tatuaż zajebisty ale co do następnego poczekaj z pół roku z nim i jak dalej chcesz to go rób...no cóż tatuaże uzależniają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tatuaż zajebisty ;)
    ja tatuaż robiłam sobie tylko że w wakacje i też już planuje następny więc też się nie dziwie chłopakom że tyle ich sobie robią ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. zajebisty tatuaż!!jest taki hbckhdasbchdbsjhcbdshcdsvcsdhbc!!!!!

    OdpowiedzUsuń